Friday, November 2, 2018


BBM3410/18

JARI KONTOT !!

Hai kawan-kawan semua!
.
.
Korang sihat tak?
Aku yakin korang bertambah sihat..
Al maklumlah masing2 tengah seronok menikmati midsem break kat kampung...
.
.
Cerita aku pada kali ini adalah..
.
.
Prof suruh post gambar kat instagram...
Nak tahu tak gambar apa?
Prof nie suka kitorang buat benda pelik2..
Ada ke patut suruh kitorang post gambar jari tunjukkan tanda ok..
Apa ada hal senang je nak buat..
Orang indon bilang gampang..hehehe
.
.
Nak tgok gambar jari kontot aku tak?
Korang jgn berani gelak eh..

Tadaa~~ inilah gambar jari kontot aku yg korang nk sgt tgok tu :)

Tak sampai separuh hari Prof dah like gambar yg aku post..
Apa? Tak percaya?
Aku ada bukti tau..
Korang tgok gambar kat bawah nie !

Thank you Prof !

Eh aku lupa nk bgtau kenapa kitorang kena tangkap gambar nie..
Gambar tanda jari OK nie kitorang kena tangkap kalau setuju untuk adakan kelas atas talian pada hari Isnin minggu depan..
.
.
Ofkos lah aku setuju..
.
.
Sebab....
aku takyah susah2 nak iron tudung untuk ke kelas..hahaha
Nampak tak betapa pemalasnya aku nie..

No comments:

Post a Comment