Saturday, November 10, 2018


BBM3410/18

SEPETANG DI SUNGAI CONGKAK, HULU LANGAT !

Bertemu kembali !
Entri kali ini aku nak cerita pasal sungai..
Tahun lepas sewaktu mid sem break aku dan lg 2 org rumet aku tak balik kg..
Kami kebosanan di bilik...
.
.
Nasib baik ada rumet yg prihatin ajak kitorang keluar g mndi sungai...
Nama dia Arfah Hanim..
Aku suka dia sbb dia comel sgt..
Rasa nk cubit-cubit pipi dia yg gebu tu..
.
.
Kelam kabut kitorang bersiap bila Arfah call ckp dia dah on the way dari Hulu Langat nak dtg ambik kitorang kat kolej..
.
.
Perjalanan ke Sungai Congkak sgt memenatkan..
Mungkin sbb aku belom pernah sampai sini...
Mujur ada waze...
Pusing sini..
Pusing sana..
Akhirnya sampai..
.
.
Yang pasti aku suka dgn suasana tenang dan nyaman tempat nie..
.
.
Kemudahan spt tandas dan surau ada disediakan...
Nak kata selesa sgt tu tidak..
Tapi boleh lah..
.
.
Cuma keadaan tandas sgt menyedihkan bg aku..
Pintu tandas hampir roboh..
Bila teringat peristiwa tu aku rasa kelakar...hahaha
.
.
Kat bawah nie gambar kitorang sebelum dan selepas mandi..
Taknak tunjuk masa tgh jd badak dlm sungai tu..
Kang pengsan pulak korang tgok..hahaha

Sebelum : Marilah kita terjun !

Selepas : Menggigil kesejukan !






No comments:

Post a Comment