Friday, November 2, 2018


BBM3410/18

ASTAKA MOROCCO !

Assalamualaikum dan hai semua !
.
.
Masa semester 5 kalau tak silap aku ustaz yg mengajar subjek bahasa Arab kelas aku ada bagi tugasan...
Ustaz suruh kitorang pergi tempat yg menarik sekitar UPM nie lepastu buat sebuah karangan...
.
.
Aku pun apa lagi...
Terus tanya Mr. Google tempat yg menarik berdekatan dgn UPM nie..
.
.
Google punya google aku tertarik dengan Astaka Morocco...
Aku and the geng plan nk g sini hari minggu...
.
.
Hohoho!
Mudah betul perjalanan aku bila ada member yg ada kereta nie...
Boleh tumpang sekaki..hehehe..
Thank you Dayah yang cantik lg menawan..
Muahhhh!
.
.
Masa sampai kat pintu masuk kitorang kena tahan dgn makcik guard...
Dia tanya nak masuk buat apa..
Kitorang cakap lah nk jalan-jalan sbb tak pernah dtg sini...
Pastu dia tanya lg...
Ada bawa camera ke nak tangkap gmbar ke buat photoshoot ke..?
Kitorang ckp nak ambik gambar tp guna handphone je...
Sambil keluarkan fon kecik aku dpd poket..
Makcik guard tu ckp kalau nak buat photoshoot kena bayar...
Mahal atau murah bayaran?
Tak pasti lah pulak sbb aku tak tanya makcik tu..
.
.
Masa mula-mula masuk tu aku bukan main teruja lg...
Sebab apa?
Sebab view dia memang cantik...
Subahanallah...
.
.
Tanpa membuang masa aku terus keluarkan fon pastu tangkap gambar banyak-banyak..



Berdekatan dgn pintu masuk Astaka Morocco !


Seni bina bangunan yg sgt unik !


Kalau tunjuk gambar nie pastu ckp aku kat Morocco mesti ramai yg percaya nie..hihihi


No comments:

Post a Comment