Tuesday, November 13, 2018


BBM3410/18

TUGASAN MULTIMEDIA : KAMPUNGKU !

Assalamualaikum semua!
Semoga korang berada dlm keadaan baik hendaknya..
.
.
Ok.. Pada kali ini entri aku berkaitan dengan tugasan multimedia sewaktu cuti pertengahan semester..
.
.
Prof lah nie...
Bagi tugasan pulak..
Aku baru je nk merasa cuti yg seronok tanpa sbrang gangguan...
.
.
Tp aku tak kesah pun sbb tugasan yg Prof bg mudah je..
Cuma kena tangkap gambar je..
Sebanyak 10 keping bertemakan Kampungku...
Thank you Prof sbb bg tugasan yg senang je...
Saya sayang Prof !
Muahhh !
.
.
Kat bawah nie ada beberapa gambar yg aku tangkap sepanjang berada di kampung halaman...
Jemputlah tgok ye para sahabat..hehehe



Turun je dpd bas.. Inilah view pertama yg aku dpt lihat !



Kegigihan sepupu aku membaiki mesin padi !



Mandi manda di Hutan Lipur Lata Belatan



Adik lelaki aku dgn gf kesayangan dia !



Kegemaran aku : Air Teh Hijau dan Nasi Ayam



Jalan-jalan ke bandar : Membeli tiket bas utk pulang ke UPM


Eh kenapa tak cukup 10?
Kalau nak tgok lebih dpd 10 pun boleh...
Jemput singgah ke Instagram milik aku..
@adelfdlh

No comments:

Post a Comment