Monday, November 5, 2018



BBM3410/18

TWITTER OH TWITTER !

Hai kawan-kawan!
.
.
Harini aku nk cerita sikit pasal Twitter..
Baru-baru ni aku dan classmates diarahkan buat akaun Twitter..
Sape bg arahan?
Sudah tentu Prof kitorang yg paling cantik iaitu Dr Notts.
.
.
Anti social lah aku lepas nie..
Sepanjang masa dgn gajet..
Tak giteww...
Dah bertambah dah akaun aku...
Facebook ada..
Instagram ada..
Youtube ada..
Blog ada..
Twitter pun aku dah ada (walaupun tak tahu cara nak guna)..


Inilah akaun Twitter sy!
Follow lah kalau sudi..:)


Tweet pertama sy !

Jumlah Tweet terkini !




Retweet dan komen tweet rakan !


Kat bawah nie ada gambar cubaan aku buat bebenang di Twitter..hihiks
Sekadar cubaan je..
Maklumlah, aku baru bertatih nak guna Twitter nie..
hehehe


Pertama !



Kedua !


Sudi-sudilah korang ikuti Twitter aku..
@adel_fdlh
Jgn risau..
Nt aku ikuti semula ye..
.
.
Sempat lg nk promote..hehehe

No comments:

Post a Comment