Tuesday, October 30, 2018


BBM3410/18

HARI KONVOKESYEN AMOI !!

Assalamualaikum dan salam ukhwah!
.
.
Hari ahad lepas rumet aku konvo..
Nama penuh dia Nurul Fazilah Azuana binti Saidul..
Sedap kan nama dia..
.
.
Nak tahu tak aku panggil dia ape?
.
.
Aku panggil Amoi...
Kenapa Amoi?
Aku pun tak tahu sbb first time berkenalan dia kenalkan diri dia dgn nama Amoi..
Jadi aku panggil Amoi jelah walaupun dia bukan Chinese..hahaha
.
.
Rumet aku nie asal Sabah...
Dia dtg sini 3 hari sebelum konvo..
Awal kan?

Tahniah rumet yg cantik!

Kenapa mesti kaitkan bunga dengan majlis konvo?
.
.
Rasa mcm tak lengkap kan sambutan konvo tanpa jambangan bunga..

Jambangan bunga utk rumet tercinta!

Jambangan bunga dan bear nie tak mahal mana pun...
Yg penting ikhlas...hehehe
.
.
Aku dtg awal haritu..
Alhamdulillah aku sempat jumpa dia sblm dia masuk dewan..
Aku sengaja dtg awal sbb skrg nie selalu hujan petang..
Dah musim tengkujuh agaknya..
.
.
Sangkaan aku tepat...
Pada ptg tu langit menangis...
Boleh jd ahli nujum mak belalang aku nie..

No comments:

Post a Comment