Friday, October 26, 2018


BBM3410/18

TUGASAN MINGGU TUJUH !!

Assalamualaikum semua!
.
.
Pada tarikh 22 Oktober yang lalu aku dan kawan-kawan diberikan tugasan oleh Prof..
.
.
Huhhh...Tugasan lagi..
Haaa! Tengok, belom apa-apa dah mengeluh..hahaha
.
.
Korang nak tahu tak ape tugasannya?
Tugasan kali nie agak mencabar bagi aku sbb kitorang kena hasilkan one shot video..
.
.
Aduhh....
Nak kena miming dan menari lah pulak..
.
.
Pada mulanya aku and the gang memilih lagu bertajuk Aisyah nyanyian oleh Projector Band..
Tapi bila aku baca dan teliti lirik lagu tu..
Aku rasa kitorang kena tukar lagu sbb lirik lagu tu ada percampuran kod antara bahasa Melayu dan bahasa Inggeris..
.
.

Aku letak gambar je.. Korang boleh dgr lagu nie kat YouTube!

Prof cakap boleh pilih lagu melayu sahaja!
.
.
Jadi, setelah berbincang sesama ahli kumpulan...
Kami sebulat suara memilih lagu Hajat nyanyian Hael Husaini..
Hah? Sape Hael?
Ada yg tak kenal ke?

Hensem betullah Hael nie..

Lagu nie lagu baru tau..
Korang dah pernah dgr belom?
Kalau belom pergi buka JOOX sekarang! Hahaha
.
.
Aku harap menjadi lah video kitorang nt dan tak kena ulang buat banyak kali...


No comments:

Post a Comment