Thursday, October 11, 2018



BBM3410/18

GANGGUAN BEKALAN AIR!

Bertemu kembali...
Okay kali ini aku nak cerita tentang gangguan bekalan air di kolej..
Aku duduk kolej serumpun...
Eh kolej 16 lah..
Kejap! Apa beza kolej 16 dgn serumpun..?
Ada sapa2 boleh jwb tak soalan aku nie..
.
.
Dua hari lepas aku ada terima notis gangguan bekalan air kat aplikasi Whatsapp..
Notis gangguan bekalan air tu selama tiga hari bermula hari Selasa 9/10/2018 hingga 11/10/2018. Macam-macam muncul dalam minda aku..
Macam mana aku nak mandi,,
Macam mana nak basuh baju,,
Macam mana aku nak ambik wudhuk..
.
.
Aduhh, stress betul lah bila fikir masalah ni..
.
.
Aku harap cepatlah air ada balik kat kolej tu..
Tak selesa pulak nak ke sungai kecil dan sungai besar bila..


Dah surut dah air dlm baldi aku nie!


No comments:

Post a Comment